Aby zakupy z BIJOU były jeszcze przyjemniejsze, mamy dla Ciebie garść informacji dotyczących realizacji zamówień, aby zapewnić Ci pełne bezpieczeństwo i komfort zakupów!
Dostępne formy płatności
Przy zamówieniach w sklepie https://bybijou.pl/ honorujemy następujące formy płatności:
1. Przelewy24 – Płatność online za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy24.
2. Przelew tradycyjny – Zakupy w naszym sklepie można opłacić za pośrednictwem tradycyjnego przelewu na niżej podane konto, w jego tytule podając numer zamówienia.
Dane do przelewu tradycyjnego:
Bijou s.c.
Ul. Bema 40c
11-200 Bartoszyce
Nr rachunku bankowego w Millenium Bank: 53116022020000000328679015
Koszty dostawy
Dostawy zamówień realizujemy za pomocą firmy InPost i Poczty Polskiej.
Koszty dostawy (niezależnie od wybranej formy płatności) są następujące:
- Paczkomat: 14.99 zł
- Kurier InPost: 18.99 zł
Czas realizacji zamówień
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych.
- Zamówienie złożone po godzinie 15:00, uważa się za przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wpłynięcia zamówienia. Dniem roboczym jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- W przypadku zamówień z formą płatności z góry, tj. przelew lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24, realizacja oraz wysyłka zamówienia nastąpi po otrzymaniu zapłaty.
- Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost, czas dostawy to ok. 1-2 dni roboczych, oraz Poczta Polska, czas doręczenia zależy od zasad wewnętrznych Poczty.
- Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy biżuterii z dostawą na weekend.
- W przypadku złożenia przez klienta kilku zamówień w różnym czasie, których realizacja wymaga różnych terminów wysyłki, możliwa jest ich łączna realizacja, przy czym za termin dostawy uznaje się ten najbardziej odległy.
- Realizacja zamówień przekraczających granice terytorialne Polski odbywać się będzie w drodze indywidualnych porozumień z klientem.
Reklamacje i zwroty
Wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane są przez serwis producenta. Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie paragonu lub faktury zakupu oraz zgłoszenia reklamacji poprzez fomularz kontaktowy na stronie https://bybijou.pl/kontakt. Serwis ma 14 dni na wydanie opinii dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji. Po otrzymaniu takiej opinii przekazujemy ja Państwu drogą mailową lub telefonicznie. Reklamacje można również zgłosić w salonach stacjonarnych
Zwroty
Zwrot towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym możliwy jest w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy na podany niżej adres:
Bijou s.c.,
ul. Bema 40c,
11-200 Bartoszyce
Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie nie może nosić śladów użytkowania. Bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
Składanie i obsługa reklamacji
Reklamacje na produkt zakupiony w Sklepie internetowym realizowane są w ten sam sposób jak zwrot (adres podany w punkcie o zwrotach). W razie pytań prosimy o kontakt.